Aktualności

Przetarg na zbycie środków trwałych

PGK Sp. z o.o.  w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Krótka 1 ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż nw. środków trwałych:
  1. Budynek prefabrykowany  o wymiarach 4,5 x 3,0 m, stan: dobry, cena minimalna – 2.800 PLN
  2. Samochód LUBLIN 3322.13 TOWOS, rok produkcji 1998, (pojazd niesprawny) cena minimalna- 400 PLN
  3. Kompresor tłokowy rotacyjny, rok produkcji 2004, wydajność 150 m3/godz., ( po regeneracji) cena minimalna- 500 PLN

 



Oferty pisemne w kopertach  należy składać w sekretariacie  Przedsiębiorstwa w terminie do dnia  16.12.2011 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie PGK Sp. z o. o. w Opocznie, 26-300 Opoczno w dniu 16.12.2011r. o godz. 10.30
Sprzęt wystawiony do sprzedaży można obejrzeć w dniach od 08.12.2011 r. do 15.12.2011 r. w godzinach od 9.30 do 14.00 na terenie Przedsiębiorstwa:
- środek trwały wymieniony w pkt. 1 -  ul. Inowłodzka, 26-300 Opoczno (Ujęcie Wody)
- środki trwałe wymienione w pkt. od 2 do 3 – ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno
Osoby do kontaktu: Pan Zbigniew Biernacki tel.  601-994-592, (044) 754-76-11. Oferty złożone po terminie   nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych drogą pocztową  liczy się data wpływu oferty do Przedsiębiorstwa.

 

Koperta zawierająca ofertę przetargową powinna być: zamknięta, nieuszkodzona, oraz posiadać  następujące oznakowania:

  • adres organizatora przetargu,
  • nazwę przedmiotu przetargu np.: „ Przetarg pisemny –Samochód  specjalny (asenizacyjny)”
  • nazwę , adres, nr telefonu i faksu, oferenta umożliwiający dalszą korespondencję lub zwrot  nieotwartej koperty.

Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę na dany środek trwały.

Oferta winna spełniać następujące wymogi formalne:

  • datę sporządzenia oferty,
  • dokładne oznaczenia nazwy, siedziby oraz statusu prawnego oferenta, przy czym: w przypadku osób fizycznych imię, nazwisko i adres, w przypadku przedsiębiorców - aktualny wypis z właściwych rejestrów lub ewidencji przedmiotów gospodarczych,
  • nr telefonu kontaktowego oferenta,
  • w ofercie powinna być jednoznacznie określona cena zakupu,
  • dokument wskazujący, ze osoba która podpisała ofertę w imieniu oferenta, jest upoważniona do  jego reprezentacji,
  • oświadczenie oferenta, że stan  faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży jest mu znany i nie wynosi w tym zakresie zastrzeżeń,
  • oświadczenie oferenta o pokrycie kosztów związanych ze sprzedażą.

 

Jeżeli po otwarciu kopert okaże się, że więcej niż jedna oferta zawiera ta sama cenę, przetarg będzie kontynuowany w formie licytacji o czym  organizator niezwłocznie poinformuje zainteresowanych. Uczestnicy przetargu zostaną powiadomieni pisemnie o jego wyniku po zamknięciu przetargu w terminie wyznaczonym przez prowadzącego przetarg nie dłuższym niż 14 dni.

 

W przypadku niezapłacenia ceny nabycia w ustalonym terminie lub zapłacenia kwoty niższej niż osiągnięta w przetargu cena nabycia, nabywca traci prawa wynikające z wyboru jego oferty.
Zawarcie umowy sprzedaży następuje z chwilą otrzymania przez oferenta zawiadomienia o przyjęciu jego oferty i po zapłaceniu ceny nabycia.
Organizator zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia przetargu, do zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia przetargu w części lub w całości bez podania przyczyny.
Koszty związane ze sprzedażą ponosi nabywca.
Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży nastąpi protokółem zdawczo-odbiorczym, niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Wydanie nastąpi w miejscu położenia przedmiotu sprzedaży.
Wszelkie informacje na temat sprzętu i przetargu można uzyskać pod nr. tel. (044) 754-76-11.