Aktualności

Przetarg na zbycie środka trwałego

PGK Sp. z o.o. w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Krótka 1 ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż nw. środka trwałego:
  1. Budynek prefabrykowany o wymiarach 4,5 x 3,0 m, stan: dobry, cena minimalna – 2.240 PLN

 



Oferty pisemne w kopertach należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa w terminie do dnia 29.12.2011 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie PGK Sp. z o. o. w Opocznie, 26-300 Opoczno w dniu 29.12.2011r. o godz. 10.30
Sprzęt wystawiony do sprzedaży można obejrzeć w dniach od 19.12.2011 r. do 28.12.2011 r. w godzinach od 9.30 do 14.00 na terenie Przedsiębiorstwa:
- środek trwały wymieniony w pkt. 1 - ul. Inowłodzka, 26-300 Opoczno (Ujęcie Wody)

Osoby do kontaktu: Pan Zbigniew Biernacki tel. 601-994-592, (044) 754-76-11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do Przedsiębiorstwa.

 

Koperta zawierająca ofertę przetargową powinna być: zamknięta, nieuszkodzona, oraz posiadać następujące oznakowania:

  • adres organizatora przetargu,
  • nazwę przedmiotu przetargu np.: „ Przetarg pisemny –Samochód specjalny (asenizacyjny)”
  • nazwę , adres, nr telefonu i faksu, oferenta umożliwiający dalszą korespondencję lub zwrot nieotwartej koperty.

Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę na dany środek trwały.

Oferta winna spełniać następujące wymogi formalne:

  • datę sporządzenia oferty,
  • dokładne oznaczenia nazwy, siedziby oraz statusu prawnego oferenta, przy czym: w przypadku osób fizycznych imię, nazwisko i adres, w przypadku przedsiębiorców - aktualny wypis z właściwych rejestrów lub ewidencji przedmiotów gospodarczych,
  • nr telefonu kontaktowego oferenta,
  • w ofercie powinna być jednoznacznie określona cena zakupu,
  • dokument wskazujący, ze osoba która podpisała ofertę w imieniu oferenta, jest upoważniona do jego reprezentacji,
  • oświadczenie oferenta, że stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży jest mu znany i nie wynosi w tym zakresie zastrzeżeń,
  • oświadczenie oferenta o pokrycie kosztów związanych ze sprzedażą.

 

Jeżeli po otwarciu kopert okaże się, że więcej niż jedna oferta zawiera ta sama cenę, przetarg będzie kontynuowany w formie licytacji o czym organizator niezwłocznie poinformuje zainteresowanych. Uczestnicy przetargu zostaną powiadomieni pisemnie o jego wyniku po zamknięciu przetargu w terminie wyznaczonym przez prowadzącego przetarg nie dłuższym niż 14 dni.

 

W przypadku niezapłacenia ceny nabycia w ustalonym terminie lub zapłacenia kwoty niższej niż osiągnięta w przetargu cena nabycia, nabywca traci prawa wynikające z wyboru jego oferty.
Zawarcie umowy sprzedaży następuje z chwilą otrzymania przez oferenta zawiadomienia o przyjęciu jego oferty i po zapłaceniu ceny nabycia.
Organizator zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia przetargu, do zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia przetargu w części lub w całości bez podania przyczyny.
Koszty związane ze sprzedażą ponosi nabywca.
Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży nastąpi protokółem zdawczo-odbiorczym, niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Wydanie nastąpi w miejscu położenia przedmiotu sprzedaży.
Wszelkie informacje na temat sprzętu i przetargu można uzyskać pod nr. tel. (044) 754-76-11.